Subsidie-aanvraag: Bijdrage PR en Communicatie aan Urban Campsite Amsterdam

Jaar
2015
Naam initiatief
Bijdrage PR en Communicatie aan Urban Campsite Amsterdam
Toelichting
De primaire doelstelling van Urban Camp Site Amsterdam is om een zo breed mogelijk publiek op een andere manier kennis te laten maken met het Centrumeiland en de beleving, houding en visie ten opzichte van deze plek te doen veranderen. Door levendigheid te creëren op deze plek trekken we bezoekers uit heel Nederland en buiten onze grenzen. Een vorm van place-making dat in overleg met het Gebiedsteam IJburg en Zeeburgereiland en het team gebiedsontwikkeling deze zomer op de landtong plaatsvindt.
Datum uitvoering
01-06-2015
Project op Hallo IJburg
Totale kosten
€ 1400
Financiering uit andere bronnen
nvt
Subsidiebedrag
1.400,00
Argumentatie subsidie-toekenning
De initiatiefnemers zijn enthousiaste bewoners van IJburg die veel inspanning steken in de totstandkoming van het initiatief. De bijdrage van het stadsdeel is een noodzakelijk onderdeel van de PR voor het evenement dat positief bijdraagt aan het leefklimaat in het gebied
Verslag